YOBS - 12 DAYS OF CHRISTMAS

Uma vez que este vai ser o meu primeiro natal em Ovar, depois de muitos anos, nada mais adequado do que ir buscar mais uma lembrança do bau.
Quando, adolescente, em Ovar, chateava os meus avos maternos com esta maravilhosa musiquita de natal. E eles não faziam a minima ideia do que os tipos estavam a dizer. Olha se eles soubessem
P.s.: Letra não aconselhavel a mentes sensiveis e delicadas como a minha:
On the first day of Christmas my true love gave to me
A vibrator with a battery
On the second day of Christmas my true love gave to me
Two blow-up dolls
And a vibrator with a battery
On the third day of Christmas my true love gave to me
Three rubber johnnies
Two blow-up dolls
And a vibrator with a battery
On the fourth day of Christmas my true love gave to me
Four urine samples
Three rubber johnnies
Two blow-up dolls
And a vibrator with a battery
On the fifth day of Christmas my true love gave to me
Five ******* whores
One, two, three, four urine samples
Three rubber johnnies
Two blow-up dolls
And a vibrator with a battery
**(verses 6 - 10 in order)**
On the eleventh day of Christmas my true love gave to me
Eleven buggered ends
Ten turd burglars
Nine ways of wanking
Eight posing pouches
Seven strap-on dildos
Six soapy gussets
Five ******* whores
One, two, three, four urine samples
Three rubber johnnies
Two blow-up dolls
And a vibrator with a battery
On the twelfth day of Christmas my true love gave to me
Twelve smelly cunts **(sung to tune of "Five golden rings")**
One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten,
Eleven buggered ends
Ten turd burglars
Nine ways of wanking
Eight posing pouches
Seven strap-on dildos
Six soapy gussets
Five ******* whores
One, two, three, four urine samples
Three rubber johnnies
Two blow-up dolls
And a vibrator with a battery
Já agora...
FELIZ NATAL !!!

Sem comentários: