JOY DIVISION - DEAD SOULS

Dead Souls foi o lado b do single 'Licht und Blindheit' (Luz e Cegueira) lançado em  1980. È uma melodia à qual recorro com alguma frequência. Uma canção que surge quando alguma memória  do passado aparece. Não perguntem porque... Há músicas assim...  Someone take these dreams away; That point me to another day; A duel of personalities; That stretch all true realities; And keep calling me; They keep calling me; Keep on calling me; They keep calling me; Where figures from the past stand tall; And mocking voices ring the hall; Imperialistic house of prayer; Conquistadors who took their share; And keep calling me; They keep calling me; Keep on calling me; They keep calling me; Calling me, calling me, calling me, calling me; They keep calling me; Keep on calling me; They keep calling me; They keep calling me.

Sem comentários: